page_head_gb

nutizie

Perchè a maiò parte di l'esportazioni di polipropilene di a Cina in u Sudeste Asiaticu?

Cù u rapidu sviluppu di a scala di l'industria di u polipropilene di a Cina, ci hè una alta probabilità di soprappiù di polipropilene in Cina intornu à u 2023. Per quessa, l'esportazione di polipropilene hè diventata a chjave per alleviate a cuntradizioni trà l'offerta è a dumanda di polipropilene in Cina. chì hè ancu una di e direzzione chjave di l'investigazione per l'imprese di produzzione di polipropilene esistenti è previste.

Sicondu statistiche doganali, u polipropilene esportatu da a Cina in u 2021 scorri principarmenti in u Sudeste Asiaticu, trà quale u Vietnam hè u più grande esportatore di polipropilene in Cina.In u 2021, u polipropilene esportatu da a Cina à u Vietnam conta circa 36% di u voluminu tutale di l'esportazione di polipropilene, chì rapprisenta a più grande proporzione.Siconda, l'espurtazioni di a Cina à l'Indonesia è a Malaysia cuntenenu circa 7% di l'espurtazioni totali di polipropilene, chì appartenenu ancu à i paesi di l'Asia sudorientale.

Sicondu e statistiche di e regioni d'esportazione, a Cina exporta à l'Asia Sudueste, chì rapprisenta u 48% di u totale, hè a più grande regione d'esportazione.Inoltre, ci sò un gran numaru di esportazioni di polipropilene à Hong Kong è Taiwan, in più di una piccula quantità di cunsumu lucale, ci sò sempre un gran numaru di esportazioni di polipropilene in u Sudeste Asiaticu.

A proporzione attuale di risorse di polipropilene esportate da a Cina à l'Asia Sud-Est hè prevista per ghjunghje à 60% o più.In u risultatu, l'Asia Sudueste hè diventata a più grande regione d'esportazione di a Cina per u polipropilene.

Allora perchè hè u Sudeste Asiaticu un mercatu d'esportazione per u polipropilene cinese?L'Asia Sud-Est resterà a più grande regione d'esportazione in u futuru?Cumu l'imprese di polipropilene chinesi avanzanu u layout di u mercatu di l'Asia Sud-Est?

Comu tutti sapemu, a Cina di u Sud hà un vantaghju di locu assolutu in a distanza da l'Asia Sudueste.Ci vole 2-3 ghjorni per spedinu da Guangdong à Vietnam o Tailanda, chì ùn hè micca assai sfarente da Cina à Giappone è Corea di u Sud.Inoltre, ci sò scambii marittimi stretti trà a Cina di u Sud è l'Asia di u Sud-Est, è un gran numaru di navi anu bisognu di passà per u Strettu di Malacca in l'Asia Sudueste, furmendu cusì una reta di risorse maritime innate.

 

In l'ultimi anni, a scala di cunsumu di prudutti di plastica in l'Asia Sudueste hè cresciutu rapidamente.Frà elli, u tassu di crescita di u cunsumu di prudutti di plastica in Vietnam hè rimasu à u 15%, a Tailanda hà ancu righjuntu u 9%, mentre chì u tassu di crescita di u cunsumu di prudutti di plastica in Malesia, Indonesia è altri paesi era di circa 7%, è u tassu di crescita di u cunsumu di u cunsumu. Filippine hà ancu righjuntu circa 5%.

Sicondu statistiche di u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu di Vietnam, in u 2021, u numeru di imprese di prudutti di plastica in Vietnam superava 3 000, cumprese più di 300 000 impiegati, è i rivenuti di l'industria anu superatu $ 10 miliardi.U Vietnam hè u paese cù a più grande parte di esportazioni di polipropilene in Cina è u più grande numaru di imprese di prudutti di plastica in l'Asia sudorientale.U sviluppu di l'industria plastica di Vietnam hè strettamente ligata à u suministru stabile di particelle di plastica da a Cina.

Attualmente, a struttura di cunsumu di i prudutti di plastica di polipropilene in l'Asia Sudueste hè strettamente ligata à u livellu di l'industria lucale di trasfurmazioni è di fabricazione.Tutti i prudutti di plastica in l'Asia Sud-Est sò sviluppati gradualmente à scala è grande scala basatu annantu à u vantaghju di u costu di u travagliu bassu.Sè no vulemu allargamentu di l 'applicazzioni di i prudutti high-end, ci vole prima guarantisci a premessa di scala è grande-scala, chì ùn pò esse paragunatu cù a industria di i prudutti di plastica Chinese.U sviluppu di scala di l'industria di i prudutti di plastica in l'Asia Sudueste hè stimatu à piglià 5-10 anni.

industria polypropylene di China in u futuru in un cortu piriudu di tempu ci hè una grande prubabilità di surplus pò, in stu cuntestu, l'exportu hè diventatu a direzzione chjave di polypropylene di China à circà à alleviate cuntradizioni.L'Asia di u Sud-Est serà sempre u principale mercatu di cunsumatori per l'esportazione di polipropilene di a Cina in u futuru, ma hè troppu tardu per l'imprese per mette avà?A risposta hè sì.

Prima, l'eccessu di polipropilene di a China hè un surplus strutturale, l'homogeneità di l'offerta eccessiva, è a regione sud-est asiatica hè u cunsumu omogeneu di marca di polipropilene hè datu priorità à, i prudutti di polipropilene downstream in Cina sottu a premessa di iterazione rapida di aghjurnamentu, a China produce l'homogeneità di i gradi di polipropilene. , solu per l'esportazione à l'Asia sud-est, in modu di alleviate a cuntradizioni trà l'offerta è a dumanda di domestica.Siconda, l'industria di plastica in l'Asia Sudueste hè in crescita rapidamente, guidata da un latu da u cunsumu domesticu, è da l'altra banda, l'Asia Sudueste hè diventata gradualmente a "pianta di fabricazione" di l'Europa è l'America di u Nordu.In cunfrontu, l'Europa esporta materiale di base di polipropilene à l'Asia Sud-Est, mentre chì a Cina esporta à l'Asia Sud-Est, cù un vantaghju di locu eccellente.

Dunque, s'è tù sì avà una fabbrica di polipropilene u persunale di sviluppu di u mercatu di u cunsumu d'oltremare, l'Asia Sudueste serà a vostra direzzione di sviluppu impurtante, è u Vietnam hè un paese impurtante di sviluppu di i cunsumatori.Ancu s'è l'Europa hà impostu una punizione anti-dumping à certi prudutti di certi paesi in l'Asia Sud-Orientale, hè difficiule di cambià a situazione attuale di u costu di trasfurmazioni bassu in l'Asia Sud-Est, è l'industria di i prudutti di plastica in l'Asia Sud-Est hà da cuntinuà à sviluppà à alta velocità. in u futuru.Una torta cusì grande, stimate l'impresa chì hà forza principia layout digià.

 

 


Tempu di post: Aug-03-2022