page_head_gb

nutizie

Qilu Petrochemical hà da custruisce una pianta di polipropilene di 250 000 tonnellate

U 20 di lugliu, Qilu Petrochemical Company di SINOPEC hà publicatu a seconda divulgazione di l'infurmazioni di valutazione di l'impattu ambientale per u prughjettu di joint venture in polipropilene 250 000 MT / annu.

 

Qilu Petrochemical 250.000 tunnellate / annu prughjettu joint venture di polipropilene hè situatu à u sudu di a pianta di produzzione di naftalina di Qilong, à est di Jinene Road è à nordu di Ethylene South Road, Qilu Chemical Industrial Zone, Zibo City, Shandong Province, utilizendu ST 3rd generation + pipe circular. tecnulugia di polipropilene.

 

L'investimentu tutale di u prugettu 948,9 milioni di yuan, cumpresu l'investimentu di prutezzione di l'ambiente 46,73 milioni di yuan, custruirà 250000 tunnellate / annu di u dispusitivu di polipropilene, edifiziu cumplessu, imballaggio è magazzini di prudutti finiti, stanza di trasformatore variabile, flare in terra, biblioteca chimica, etc., l'utilità currispondente. è strutture ausiliarii, qualchi strutture ausiliarii è utilità basatu nantu à e strutture esistenti in qilu corporazione petrochemical, vechji, espansione, ricustruzzione, Water resources supply, cure d'acqua, vapuri è altri travaglii publichi s'appoghjanu nant'à Qilu branch liata strutture;233 sets (sets) di l'equipaggiu cum'è un reattore di tubi annulari, un reattore in fase di gas è un granulatore di estrusione;Dopu à a fine di u prughjettu pruduzzione annuali di 250.000 tunnellate di polypropylene.

 

U periodu di pianificazione è di custruzzione di u prugettu hè di 24 mesi, è u tempu di custruzzione annuale hè di 8000 ore.


Tempu di post: Aug-03-2022