page_head_gb

nutizie

Metudu di trasfurmazioni di resina PVC-Extrusion

U PVC hè faciule da processà per estrusione, stampaggio per iniezione, calandratura, stampaggio per soffiaggio, compressione, stampaggio fuso e stampaggio termico, ecc.

Estrusione di PVC

L'estrusioni di PVC sò un cumpunente cruciale in parechje applicazioni, cumprese:

  • Pipi d'acqua è fognaria
  • Tubi medichi
  • Decking è tavole
  • Mobili esterni
  • Vetru di finestra
  • Guardie di a machina
  • Cumpunenti di l'automobile
  • Isolamentu di filu elettricu

L'estrusione di cloru di polivinile (PVC) forza un materiale di PVC attraversu numerosi fusti in modu di pruduce forme di design predeterminate. PVC hè spessu extrusionatu per furmà articuli chì vedenu usu cumuni in l'applicazioni cunsumatori, cummerciale è industriali.U PVC pò esse fabbricatu in una di duie forme: rigidu è flexible.

PVC flexible

U PVC flexible hè assai più suave è più suscettibile à a curvatura di u so contraparti rigidu grazia à l'usu di plastificanti.U PVC flexible hè comunmente utilizatu in a creazione di l'insulazioni di fili elettrici.Parechji custruttori residenziali è cummerciale utilizanu ancu PVC flexible per creà pavimenti.

tubi-pvc-flexibule

PVC rigidu

A forma più comunmente usata di PVC, PVC rigidu hè forte, ligera, è integrale à numerosi applicazioni di custruzzione.Stu PVC hè faciule da saldare cù l'usu di l'equipaggiu di saldatura termoplasticu.Parechje di e nostre estrusioni rigide di PVC vedenu l'usu in l'applicazioni di l'automobile, di a custruzzione è di a marina.L'esempii d'applicazioni cumuni includenu parti per a fabricazione di barche, automobili è grandi porte è pezzi di decking.

pvc_door_frame_profile1.png

Tubi di plastica

I tubi di plastica sò fabbricati cù composti plastichi.A maiò parte di i tubi sò aduprati in u flussu di fluidu o sistemi strutturali, ma pò ancu esse utile à creà guaine è insulazioni per i fili elettrici.Stu tubu hè versatile, ligeru, è pò esse flexible o rigidu secondu a so applicazione prevista.

U PVC hè un materiale ideale per l'usu in tubi di plastica.A causa di a so resistenza chimica è di corrosione, a flessibilità eccezziunale è e caratteristiche di flussu eccezziunale, a maiò parte di i tubi plastichi pruduciutu oghje sò fatti di PVC.


Tempu di posta: Jul-08-2022