page_head_gb

nutizie

Analisi di u prezzu di a resina di PVC 5.29

Introduzione: Sta settimana, a pruvista fundamentale di PVC ligeramente debilitatu, per mantene l'approvvigionamentu debule, sottu à a prissioni di altu costu è pèrdita ùn hè ancu apparsu imprese di pruduzzione PVC situazione di parcheghju grande scala, alcune imprese altu costu in u livante di a carica. pocu cullatu;In particulare, u costu di u prucessu di etilene hè bassu è a carica hè alta.A dumanda di u cummerciu domesticu è straneru hè sempre in attesa di vede, l'ordine di u cummerciu esteru rallenta, a pressione di u cummerciu domesticu à longu andà.I prezzi continuanu à esse debuli.

Sta settimana, u mercatu di PVC diminuite paragunatu à a settimana passata, ancu s'è a rivisione di l'impresa di PVC hè ligeramente aumentata, ma a diminuzione di l'inventariu generale hè sempre limitata, u supply cuntinueghja à mantene altu;In quantu à i prudutti downstream, l'imprese di produttu sò in modu stabile, è i principali imprese di prudutti di materiali di custruzzione cum'è i profili di tubi operanu à un livellu bassu di 4-5 per centu.A dumanda esterna mantinutu ancu un mudellu di luce, ancu s'è u prezzu di u mercatu di l'esportazione, ma u voluminu di firmamentu hè limitatu, l'India è altri aspetti di u prezzu cuntinueghjanu à fighjà.A dumanda interna è esterna mostranu una tendenza depressa.In generale, PVC supply and demand double debule fenomenu cuntinueghja à cuntinuà, u prezzu cuntinueghja à curriri debule.

Latu di l'offerta:

1. At prisente, a pruduzzione è u tassu d'utilizazione di capacità di u dispusitivu PVC domesticu diminuì ligeramente.Dopu à u 5 di ghjugnu, l'impresa hà prughjettatu di aumentà a scala di rivisione, accumpagnata da una carica bassa di imprese marginali d'altu costu, a pruduzzione settimanale hè diminuita à circa 410.000 tunnellate, è a tappa più tardi mantene a situazione di fornimentu altu.

2. L'inventariu di l'impresa è l'inventariu suciale sò sempre altu, assai più altu ch'è u livellu di u listessu periodu di l'annu passatu, è a vitezza di destocking hè lenta.

Latu di a dumanda:

1, a dumanda domestica: sta settimana l'imprese di prudutti di PVC cuminciaru stabile, ùn ci hè micca un cambiamentu significativu.Da u puntu di vista di l'imprese di prufilu di PVC domesticu, l'imprese di prufilu mantenenu un funziunamentu stabile in a settimana, ordini, consegna è cusì tiepida.In u ghjugnu, a Cina di l'Est hà accoltu a stagione di piogge, è a dumanda di u mercatu di materiali di custruzzione rallenta.Attualmente, l'ordine di l'imprese di i prudutti domestici, cum'è pavimenti è imprese di profili di pipa, eranu debbuli, cadendu sottu à 4-50%.L'altri industrii anu ancu diminuitu da 1-2 per centu cumparatu cù aprile.

2. A dumanda esterna: Dopu l'intruduzioni di a pulitica di salvezza di PVC in India, l'industria di l'esportazione hè negativa.I standard di certificazione di l'India per i residui di cloruru di vinile limitanu assai l'esportazione domestica.Inoltre, l'aspittà attuale di i investituri stranieri in a fase più tardi hè debbule, è cumminata cù a situazione di calà di u piattu esternu, u prezzu di partenza sottu $ 700 appariscerà, è u prezzu di u voluminu calarà.

Trè, riassuntu è previsioni di u mercatu domesticu di PVC

imprese di pruduzzione PVC à riduce u pesu iniziale à alleviate u sentimentu mercatu bearish, ma suvitatu prissioni di furnizzioni;In ogni casu, a dumanda di u ciculu luntanu downstream hè poviru, è l'entusiasmu di compra ùn hè micca altu;Carbide di calcium è a forza di supportu di u costu di etilene hè diversu, u metudu di etilene incremental superimpostu nantu à u discu esternu debule hè sempre bearish in u mercatu domesticu.U locu di a Cina orientale hè prevista à 5550-5700 yuan / ton range, alcuni bassu à 5500 yuan / ton.


Tempu di Post: 29-May-2023