page_head_gb

nutizie

PVC Resin Grade - K67 per Pipe UPVC

Pipa di PVC (pipa PVC-U) Pipa di PVC dura, hè fatta di resina PVC cù stabilizzante, lubrificante è altre stampatura di estrusione di pressa calda, hè a prima pipa plastica sviluppata è applicata.U tubu di PVC-U hà una forte resistenza à a corrosione, un ligame faciule, un prezzu bassu è una struttura dura.Tuttavia, per via di a fuga di monomeru PVC-U è additivi, hè adattatu solu per u sistema di supply supply d'acqua induve a temperatura di trasportu ùn supera i 45 ℃.I tubi di plastica sò usati per u drenaje, l'acqua residuale, i chimichi, i fluidi di riscaldamentu è di rinfrescamentu, l'alimentariu, i liquidi ultra-puri, u fangu, u gasu, l'aria compressa è l'applicazioni di sistemi di vacuum.

PVC RESN PER PIPE IPVC

Hà una bona forza di trazione è di compressione: ma a so flessibilità ùn hè micca bè cum'è l'altri tubi di plastica.

Bassa resistenza fluidu: u muru di u tubu PVC-U hè assai liscia, è a resistenza à u fluidu hè assai chjuca.U so coefficient di rugosità hè solu 0,009, è a so capacità di trasportu d'acqua hè 20% più altu ch'è quellu di pipa di ghisa di u stessu diamitru, è 40% più altu ch'è di pipa di cimentu.

Eccellente resistenza à a corrosione è resistenza à a droga: a pipa PVC-U hà una eccellente resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali è resistenza à a corrosione.Ùn hè micca affettatu da l'umidità è u pH di a terra, è ùn hà micca bisognu di trattamentu anti-corrosione quandu a pipa hè stallata.

Cù una bona tenuta à l'acqua: a stallazione di u tubu PVC-U hà una bona tenuta à l'acqua, sia cunnessa da adesivo o anellu di gomma.

A prova di morsa: i tubi PVC-U ùn sò micca una fonte di nutrienti è per quessa ùn sò micca suscettibili à l'attaccu di roditori.Sicondu un studiu realizatu da a Fundazione Naziunale di Salute in Michigan, i rati ùn muzzicanu micca a pipe PVC-U.

Test di prestazione: tempu di curazione, tasso di contrazione, forza di splitting, resistenza di strisciamentu di proprietà di trazione, stabilità termica, periodu applicabile, periodu di conservazione, liberazione di sustanzi dannosi.

resina pvc K67

Prucessu di pruduzzione

 

Materia prima + preparazione ausiliaria → mischju → trasportu è alimentazione → alimentazione forzata → estrusore a doppia vite di tippu conu → muffa di estrusione → manica di dimensionamento → scatula di installazione di vacuum spray → cisterna d'acqua di rinfrescante in ammollo → macchina di stampa d'inchiostro → trattore cingolato → elevatore di coltelli → rack di stacking pipe → teste di produttu finitu è ​​imballaggio.

resina pvc per pipe

U PVC pò esse divisu in PVC duru è PVC duru.

U PVC duru conta per circa 2/3 di u mercatu, è u PVC molle per 1/3.

U PVC molle hè generalmente utilizatu per u pavimentu, u tettu è a superficia di pelle, ma perchè u PVC molle cuntene plastificante (questu hè ancu a diffarenza trà PVC molle è PVC duru), u rendiment fisicu hè poviru (cum'è i tubi d'acqua anu bisognu di una certa pressione d'acqua, PVC molle ùn hè micca adattatu per l'usu), cusì u so scopu di usu hè limitatu.

Hard PVC ùn cuntene plasticizer, cusì hè facile à furmà, boni pruprietà fisiche, cusì hà un grande sviluppu è u valore di applicazione.In u prucessu di pruduzzione di materiali PVC, parechji additivi sò obligati à esse aghjuntu, cum'è stabilizzante, plastificante è cusì.Se tutti l'additivi di prutezzione di l'ambiente sò usati, u tubu di PVC hè ancu prudutti di prutezzione ambientale micca tossicu è senza gustu.


Tempu di Postu: Dec-06-2022