page_head_gb

nutizie

materia prima di pipa PVC

PVC (un acronimu per Polyvinyl Chloride) hè un materiale plasticu utilizatu in fontaneria.Hè unu di i cinque tubi principali, l'altri tipi sò ABS (acrilonitrile butadiene styrene), ramu, azzaru galvanizatu è PEX (polietilene reticulatu).

I tubi di PVC sò materiali più ligeri, chì facenu più faciuli di travaglià cù l'altri opzioni di piping.I tubi di PVC sò comunmente usati per e linee di drenu di lavandini, toilette è docce.Puderanu manighjà l'alta pressione di l'acqua, chì li facenu adattati per a fontaneria interna, e linee di fornimentu d'acqua è i tubi d'alta pressione.

1. Vantaghji di Pipes PVC

  • Durable
  • Pò sustene a pressione di l'acqua alta
  • Resistente à a ruggine è a corrosione
  • Avè una superficia liscia chì faci flussu l'acqua facilmente
  • Facile à stallà (a saldatura ùn hè micca necessariu)
  • Relativamente prezzu

2. Disadvantages di Pipe PVC

  • Ùn hè micca adattatu per l'acqua calda
  • Preoccupazioni chì u PVC pò introduci chimichi in l'acqua potabile

Diversi dimensioni di tubi di PVC sò usati in diverse spazii di un tubu residenziale.Tuttavia, i più cumuni intornu à una casa sò tubi di 1,5 ", 2", 3 ", è 4 inch.Allora fighjemu un ochju più vicinu à induve i tubi sò usati in tutta a casa.

Tubi da 1,5 "- I tubi di PVC di 1,5 inch sò comunmente usati cum'è tubi di drenaje per i lavandini di cucina è vanità di bagnu o vasche.

Tubi da 2" - I tubi di PVC di 2 pollici sò comunmente usati cum'è tubi di drenaje per lavatrici è cabine di doccia.Sò ancu usati cum'è stacks verticali per i lavandini di cucina.

3 "Pipes - I tubi di PVC di 3-inch anu parechje applicazioni.In l'internu di a casa, sò cumunimenti usati per tubi i toilette.Fora di a casa, i tubi di PVC di 3-inch sò comunmente usati per l'irrigazione (purtanu l'acqua da è da una manguera di giardinu).

Tubi di 4 "- I tubi di PVC di 4 inch sò comunmente usati cum'è drenaggi di l'edificazione sottu i pavimenti o in spazii crawl per u trasportu di l'acqua residuale da a casa à i sistemi di fognatura o cisterne privati. da dui o più bagni.

Comu pudete vede, hè assai difficiuli di risponde à a quistione di a dimensione di u tubu di PVC più cumuni, cum'è tutte queste dimensioni sò aduprate.Sè avete bisognu di rimpiazzà a vostra pipa è bisognu di sapè a dimensione, allora hè megliu chì misurà.Cuntrollamu cumu pudete fà esattamente questu.


Tempu di post: 11-Jan-2023