page_head_gb

nutizie

Prucessu di pruduzzioni di tubi di PVC

Fabricazione di PVC

In fondu, i prudutti di PVC sò furmati da u polu di PVC crudu per un prucessu di calore è pressione.I dui prucessi principali utilizati in a fabricazione sò l'estrusione per i tubi è l'iniezione per i raccordi.

U prucessu di PVC mudernu implica metudi scientifichi altamente sviluppati chì necessitanu un cuntrollu precisu di e variabili di prucessu.U materiale polimeru hè un pulveru di flussu liberu, chì esige l'aghjunzione di stabilizzatori è aiuti di prucessu.A formulazione è a mistura sò tappe critiche di u prucessu è e specificazioni strette sò mantenute per e materie prime entrate, batching è mischju.L'alimentu à e macchine di estrusione o di formatura pò esse diretta, in forma di "mestura secca", o pre-processatu in un "compostu" granulare.

Estrusione

U polimeru è l'additivi (1) sò accuratamente pesati (2) è processati attraversu a mistura à alta velocità (3) per mischjà e materie prime in una mistura secca distribuita uniformemente.Una temperatura di mischju di circa 120 ° C hè ottenuta da u calore di friczione.In diverse tappe di u prucessu di mistura, l'additivi si fonde è progressivamente rivesti i granuli di polimeru di PVC.Dopu avè righjuntu a temperatura necessaria, a mistura hè scaricata automaticamente in una camera di rinfrescante chì riduce rapidamente a temperatura à circa 50 ° C, permettendu cusì chì a mistura sia trasportata à u almacenamentu intermediu (4) induve a temperatura è a densità uniforme sò ottenute.

U core di u prucessu, l'extruder (5), hà un barillu zonatu à temperatura cuntrullata in quale rotazione di "viti" di precisione.I viti di estrusore muderni sò dispusitivi cumplessi, cuncepiti currettamente cù varii voli per cuntrullà a compressione è a cisura, sviluppata in u materiale, durante tutte e tappe di u prucessu.A cunfigurazione doppia viti contra-rotante utilizata da tutti i principali fabricatori offre un trasfurmazioni megliu.

U PVC dryblend hè misuratu in u canna è i viti, chì poi cunverte u mischju seccu in u statu di "melt" necessariu, da u calore, a pressione è a cisura.Duranti u so passaghju longu à i viti, u PVC passa per una quantità di zoni chì cumpressenu, homogenizeghjanu è venti u flussu di funnu.A zona finale aumenta a pressione per estrusione di a fusione à traversu a testa è u set di matrice (6) chì hè furmatu secondu a dimensione di u tubu necessariu è e caratteristiche di flussu di u flussu di fusione.Una volta chì a pipa abbanduneghja u mutore di estrusione, hè dimensionata passendu per una manica di dimensionamentu di precisione cù vacuum esternu.Questu hè abbastanza per indurisce a capa esterna di PVC è mantene u diametru di u tubu durante u rinfrescante finali in una camera di rinfrescante d'acqua cuntrullata (8).

U tubu hè trascinatu à traversu l'operazione di dimensionamentu è di rinfrescante da u puller o haul-off (9) à una velocità constante.U cuntrollu di a vitezza hè assai impurtante quandu questu equipamentu hè adupratu perchè a vitezza à quale a pipa hè tirata affettarà u gruixu di u muru di u pruduttu finitu.In u casu di un tubu cunghjuntatu in gomma, u trasportu hè rallentatu à intervalli adattati per addensà a pipa in l'area di u socket.

Una stampante in linea (10) marca i tubi à intervalli regulari, cù identificazione secondu a dimensione, a classa, u tipu, a data, u numeru standard è u numeru di estrusore.Una sega automatica (11) taglia u tubu à a lunghezza necessaria.

Una campana forma un socket à l'estremità di ogni lunghezza di pipa (12).Ci sò duie forme generale di socket.Per a pipa cunghjunta in anello di gomma, un mandrinu pieghevule hè utilizatu, mentre chì un mandrinu pianu hè utilizatu per i sockets jointed solvent.U tubu di l'anellu di gomma richiede un chamfer nantu à u spigot, chì hè eseguitu sia à a stazione di sega sia à l'unità di campana.
U pruduttu finitu hè almacenatu in spazii di attesa per l'ispezione è a prova finale di u laboratoriu è l'accettazione di qualità (13).Tutta a produzzione hè testata è ispezionata in cunfurmità cù u Standard australianu appropritatu è / o à e specificazioni di u cumpratore.

Dopu l'ispezione è l'accettazione, a pipa hè almacenata per aspittà a spedizione finale (14).

Per i tubi di PVC orientati (PVC-O), u prucessu di estrusione hè seguitu da un prucessu di espansione supplementu chì si svolge in cundizioni ben definite è cuntrullate currettamente di temperatura è pressione.Hè durante l'espansione chì l'orientazione moleculare, chì dà l'alta forza tipica di PVC-O, si trova.

Molding à iniezione

I raccordi in PVC sò fabbricati da stampatura à iniezione à alta pressione.In cuntrastu à l'estrusione cuntinuu, u muffa hè un prucessu ciclicu ripetitivu, induve un "shot" di materiale hè furnitu à un moldu in ogni ciculu.

U materiale PVC, sia in forma di polvere di mistura secca sia in forma composta granulare, hè alimentatu per gravità da una tramoggia situata sopra l'unità di iniezione, in a canna chì ospita un vite alternativu.

A canna hè caricata cù a quantità necessaria di plastica da u vitu chì gira è trasmette u materiale à u fronte di u canna.A pusizione di u vitu hè stabilitu à una "taglia di colpu" predeterminata.Duranti questa azzione, a pressione è u calore "plastificanu" u materiale, chì avà in u so statu funnu, aspetta l'iniezione in u moldu.

Tuttu chistu si faci durante u ciclu di rinfrescamentu di u colpu precedente.Dopu un tempu predeterminatu, u moldu s'aprerà è u raccordu stampatu finitu serà espulsu da u moldu.

U muffa si chjude è u plasticu fusu in u fronte di u canna hè injectatu sottu pressione alta da a vite chì avà agisce cum'è un pistone.U plasticu entra in u moldu per furmà u prossimu fitting.

Dopu à l'iniezione, a ricarica principia mentre u raccordamentu stampatu passa per u so ciculu di raffreddamentu.


Tempu di post: 23-jun-2022