page_head_gb

nutizie

PVC gradu di polimerizazione

China PVC nome di marca hè di solitu usatu gradu polymerization o annotation mudellu.Per esempiu, sette tippi di PVC (marca S-800, SG-7) o ottu tippi di PVC (marca S-700, SG-8) cù una bona qualità seranu marcati in modu diversu da diversi fabricatori.A maiò parte di elli sò marcati cù SG è una sola cifra per rapprisintà mudelli PVC.U numaru di centinaie è millaie di marchi rapprisentanu u gradu di polimerizazione (u listessu numeru rapprisenta u listessu pruduttu, cum'è Qingdao Haijing HS1000, Shanghai chlor-alkali WS1000,Qilu Petrochemical S1000tutti rapprisentanu cinque tippi di PVC).

U COMPARISON THAT DOMESTIC AREA DOES TRASPARENTE FOGLIA MATERIALE USS MORE 7, 8 TYPES, WHAT USE COMMONLY IS QILU PETROCHEMICAL, Shanghai CHLOR-ALKALI, CANG HUA, Qingdao HAI JING, PRODUCT DAGU HUA.

Certi partenarii novi è ntirissanti pò dumandassi perchè i pruduttori di foglia preferite aduprà Type 7 è tipu 8 invece di tipu 5. Nisun altru, ma sette, ottu gradu di polimerizazione di PVC hè bassu, faciule di processà.Micca solu foglia, raccordi di tubi di PVC, valvole di PVC sò ancu adattati per l'usu.

I fabbrichi di pipa di solitu usanu u tipu 5. Una alta proporzione di carbonate di calcium hè stata ancu aghjunta per riduce i costi, chì ùn deve micca esse detallatu quì.

In quelli anni terribili, u PVC in u nostru paese era divisu in ottu tipi, à dì u tipu 1 à 8. L'ottu fratelli sò stati pruvati (ravaged) da u mercatu, è solu quattru restanu:

Tipu 3(gradu di polimerizazione 1300, soprattuttu utilizatu per a fabricazione di filu è cable, film di calandra), tipu 5 (gradu di polimerizazione 1000, utilizatu soprattuttu per profili, tubi), è tipu 7 ottu.

A fabricazione di PVC mainstream usendu u metudu di sospensjoni, nantu à a selezzione di diversi dispersanti di sospensione, pò esse ottenuta struttura di particelle è morfologia di diversi tipi di resina.


Tempu di Postu: Aug-08-2022