page_head_gb

nutizie

Tecnulugia di trasfurmazioni è applicazione di prudutti PVC ignifughi

U PVC hè un materiale assai utilizatu in a vita, quasi tutti anu usatu qualcosa di PVC.È PVC per via di e so propiu caratteristiche in u campu di flame retardant hè ancu largamente utilizatu, cusì seguitate zibo Junhai Chemical per capiscenu a tecnulugia di trasfurmazioni è l'applicazione di i prudutti di flame retardant PVC.

I prudutti di PVC pò esse divisu in PVC duru è PVC molle dui tipi, cuntenutu plasticizer generale hè menu di 10% chjamatu PVC dura, cuntenutu plasticizer hè più di 30% hè PVC molle.Hè devi esse nutatu chì u PVC rigidu stessu hà un eccellenti rendimentu di ritardante di fiamma, LOI> 45%, senza esigenze spiciali ùn anu micca bisognu di aghjunghje ritardante di fiamma;È PVC molle per via di a prisenza di plastificante, hè necessariu di aghjunghje un ritardante di fiamma per ottene esigenze di ritardante di fiamma.

A causa di l'appiecazione larga di i prudutti di PVC, una larga varietà di, per risponde à e diverse esigenze, hà bisognu di diversi prucessi di stampa di PVC.Eccu una breve introduzione à u principale prucessu di modellazione di PVC è l'applicazione di prudutti PVC retardanti di fiamma.

1. Prodotti di calandra di PVC

PVC mischju cù additivi, plastificatu, utilizendu trè o quattru meccanismi di rolling roll in un spessore prescrittu di film.Stu tipu di prudutti ritardanti di fiamma include principalmente cinta elettrica, tela di scatula luminosa, film di ghjoculi, cinturini trasportatori, carta da parati è cusì.

2. I prudutti rivestiti di PVC

U revestimentu di PVC hè a prima pasta di mistura di particelle di plastica, in cunfurmità cù u spessore prescrittu, rivestitu uniformemente nantu à a basa di tissuti T / C, è dopu a post-processazione.Stu tipu di prudutti ritardanti di fiamma include principalmente pelle artificiale, divani è pelle di vittura, pelle di pavimentu, tenda all'aperto, strutture gonfiabili di ghjoculi, materiali di pavimentazione di pavimenti per edifici è cusì.

3. I prudutti di PVC extruded

Stu prucessu hè principarmenti usatu per u trasfurmazioni di filu è cable PVC è tubu PVC.

4. Prudutti iniezione di PVC

I prudutti principali di stu prucessu sò raccordi di pipa, giunti, scatuli di junction, TAPPI di pavimentu, maschere d'ossigenu, ghjoculi, pezzi di l'auto è cusì.

5. I prudutti di spuma di PVC

U mischju di PVC morbidu, aghjunghje una quantità adatta di agente di schiuma per fà foglia di PVC, stampatura di schiuma per plastica di schiuma, pò esse fatta in tavola di schiuma, pantofole di schiuma, sandali, suletta è imballaggio tampone antiurto è altri materiali.

6. foglia PVC è prufilu

additivi PVC, dopu à mischjà, cù extruder pò extrude una varietà di calibre di pipa dura, pipa speciale-forma, soffietto.Pò esse ancu rotulatu una bona foglia sovrapposta a pressa calda, fatta in una varietà di spessore di pannelli duri, cum'è cisterna di almacenamento, duct d'aria, porte è Windows.


Tempu di post: Aug-16-2022