page_head_gb

nutizie

Resina PP per paraurti-PP SP179

A causa di u so eccellente rendimentu di costu, u polipropilene hè largamente utilizatu in i paraurti anteriori è posteriori di vitture, attualmente più di 80% di i paraurti di u mondu sò.
Fattu di materiale TPO a matrice di POLIPROPILENE

U paraurti hè generalmente fattu di resina di polipropilene mudificatu.A macchina per l'iniezione fonde a resina cù un cilindru di riscaldamentu, è poi spinge a resina fusa in u moldu.Dopu chì a resina rinfriscà in u moldu, u moldu hè apertu è u pruduttu hè eliminatu.

Materia prima: copolimeru PP (PP SP179)
Agent durcisseur : POE (8150)
Agente di reticulazione: bismaleimide
Imballaggio: polvere di talcu (1250)
Lubrificante: cera PE
Antioxidant: Antioxidant 1010

I prudutti di polipropilene (PP) usanu qualità:
U PP furnitu da Zibo Junhai Chemical hè a qualità di trafilatura, a qualità di copolimeru, è a qualità di trafilatura sò largamente usate in l'industria di tissuti di plastica, sacchetti tessuti, cinture di sacchetti di tonnellate, corde, etc., è ponu ancu esse usatu in u PP. industria di iniezione, parti, tazzi, etc.
Polypropylene Copolymer sò largamente usati in a produzzione di prudutti industriali, cum'è dashboards, interni di vitture, bumpers di vittura, parti interni è esterni di lavatrici, cuntenituri di batterie è tanki d'acqua.Pò esse ancu usatu per fà articuli di casa cum'è mobili, ghjoculi, valigie è diversi cuntenituri di imballaggio.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022