page_head_gb

nutizie

Modificazione di polipropilene

Sfondate tecniche

resina di polypropylene perchè hà una bona rigidità è resistenza à u calore, è dopu a mudificazione significa riccu, perchè questu hè gradualmente rimpiazzà certi plastichi di l'ingegneria, largamente usati in l'automobile, l'apparecchi elettrici è a casa è altri campi.

In particulare nantu à a resina di polipropilene di copolimerizazione, in u prugressu di u prucessu di produzzione è a tecnulugia di catalizzatore, dà à i prudutti un rendimentu cumpletu più eccellente. liquidità, ancu ùn pò micca cumplettamente cumplettamente piena in certi spazii di dumanda, dunque ancu bisognu nantu à a basa di u polipropilene di copolimeru d'impattu di marca esistente dopu a mudificazione, vale à dì agghiuncennu agenti nucleanti elastomeri inorganici di riempimentu per ottene materiale cum'è alta rigidità.

A rigidità di i materiali di polipropilene cù alta tenacità è alta fluidità hè generalmente migliurata aghjunghjendu agenti nucleanti o filler inorganicu.Cù l'aghjunzione di riempimentu inorganicu, cum'è carbonate di calcium, talcu, mica, diatomite, etc., a curvatura di resina di polipropilene A forza di flexural è u modulu elasticu di flexural aumentanu gradualmente, ma à u stessu tempu, l'allungamentu è a forza di l'impattu di u polipropilene. esse ridutta, è u culore è u shrinkage di i prudutti di polipropilene seranu affettati.Inoltre, l'aghjunzione di un gran numaru di filler inorganici migliurà a densità di i materiali, restringendu u pesu ligeru di i prudutti, in particulare in u campu di l'applicazioni automobilistiche.

Nta l'ultimi anni, l'applicazione di l'agente nucleante in polipropilene hà gradualmente aumentatu.Parechje piante petrochimiche aghjunghjenu agenti nucleanti in u prucessu di granulazione di a pruduzzioni di resina di polipropilene.L'aghjunzione di l'agente nucleante ùn solu ùn hà micca un effettu avversu nantu à u culore di polipropilene, ma pò ancu migliurà a resistenza à u calore è a lucidità di a resina di polipropilene.5%, ancu s'è a quantità di aghjuntu hè chjuca, ma per via di u prezzu di l'agente nucleating hè caru (sicondu a qualità di u produttu è u livellu tecnicu, u prezzu hè di solitu in decine di milla à cinque centu mila), aumenterà u costu di tunnillati di resina di polipropilene di parechji centu yuan.

A cumpusizioni di polipropilene hè fatta da e seguenti materie prime per pesu:

resina di polipropilene100;

stabilizzatore di calore 0,05 ~ 2;

Sali di metallu stearate 0,02 ~ 0,5;

Filler inorganicu 0,05 ~ 3;

Agente di nucleazione organica 0,01 ~ 0,2.

Compositu di resina di polipropilene aduprendu resina di polipropilene, stabilizzante termale, acidu stearic, sali metallici, filler inorganicu è una piccula quantità di agenti nucleanti sò stati mischiati preparazione di granulazione, alta rigidità, alta resistenza à u calore è vantaghju di pocu costu, a tecnulugia di preparazione hè simplice, a resina di polipropilene. compositu pò esse usatu in l'automobile, l'apparecchi domestici è a casa è altri campi.

 


Tempu di post: Jul-11-2022