page_head_gb

nutizie

PE (polietilene)

U polietilene hè u termoplasticu più cunsumatu in u mondu per volume.Producemu trè tippi di polietilene, à dì HDPE, LDPE è LLDPE induve:

a) I prudutti HDPE sò carattarizati da una più grande durezza è una forza meccanica superiore, accumpagnata da limiti di temperatura di serviziu più altu.

b) I prudutti LDPE sò faciuli di processà è avè una bona forza è chiarità.

c) I prudutti LLDPE offrenu una forza mejorata, una resistenza chimica è un puntu di fusione più altu, chì li facenu adattati per l'applicazioni d'alta forza di film.

Pruduttu

Usi primariu

HDPE

L'HDPE hè utilizatu per a fabricazione di sacchetti di alimentari, di merchandise è di basura, cuntenituri alimentari per articuli cum'è dessert congelati è margarina, tappi di bottiglia è chjusi, rivestimenti per scatole di cereali è cracker, tazzi di plastica per bevande, casse di latti, vassoi di pane, secchi, equipaggiamenti di sicurezza cum'è caschetti, involucri di casa per l'insulazione, buttigli per i chimichi domestici è industriali, buttigli di latte, buttigli di succhi, è grandi cisterne per almacenà liquidi cum'è chimichi agriculi è di cura di u prato.

LDPE

L'LDPE hè utilizzatu per a fabricazione di film per imballaggi alimentari, buttigli di plastica per imballaggi di alimenti è articuli di cura persunale, sacchetti di lavaggio a secco, sacchetti di ghiaccio, pellicole termoretraibili per pallet, sacchetti pesanti per mulch è terri in vasi, sacchetti bolliti in sacchetti, rivestimenti su flessibili. i prudutti di imballaggio, è i rivestimenti nantu à u cartone cum'è i cartoni di latte.

LLDPE

LLDPE hè utilizatu per a fabricazione di sacchetti di spazzatura è di foglie di prato, rivestimenti per lattine industriali, casalinghi, coperchi per lattine di caffè è vasche di margarina, piatti, contenitori di plastica per a casa, contenitori di basura di cucina, ghjoculi grandi cum'è set di palestra per esterni, tubi di irrigazione a goccia, protettivi. rivestimentu per fili telefonici è filmi, pellicola termoretraibile per alimenti in scatola multi-imballate, sacchetti bag-in-box, sacchetti di prudutti è palette stretch wrap.


Tempu di Postu: Apr-07-2022