page_head_gb

nutizie

Junhai chimicu PE, PP

Chì sò e poliolefine?

I poliolefini sò una famiglia di polietilene è polipropileni termoplastici.Sò pruduciati principarmenti da u petroliu è di u gasu naturale per un prucessu di polimerizazione di etilene è propilenu rispettivamente.A so versatilità li hà fattu unu di i plastichi più populari in usu oghje.

Pruprietà di poliolefine

Ci sò quattru tippi di poliolefine:

  • LDPE (polietilene di bassa densità): LDPE hè definitu da una gamma di densità di 0,910-0,940 g/cm3.Puderà resistà a temperatura di 80 °C in continuu è 95 °C per un pocu tempu.Fattu in variazioni traslucidi o opachi, hè abbastanza flexible è duru.
  • LLDPE (polietilene lineare di bassa densità): hè un polietilene sostanzialmente lineare, cù un numeru significativu di rami brevi, cumunimenti fatti da copolimerizazione di etilene cù olefine di catena più longa.LLDPE hà una forza di trazione più altu è una resistenza à l'impattu è a perforazione più altu ch'è LDPE.Hè assai flexible è si allunga sottu stress.Pò esse usatu per fà filmi più fini è hà una bona resistenza à i chimichi.Havi boni proprietà elettriche.Tuttavia, ùn hè micca cusì faciule di processà cum'è LDPE.
  • HDPE (polietilene d'alta densità): HDPE hè cunnisciutu per u so grande rapportu forza-densità.A densità di HDPE pò varià da 0,93 à 0,97 g/cm3 o 970 kg/m3.Ancu s'è a densità di HDPE hè solu marginalmente più altu ch'è quella di u polietilene di bassa densità, HDPE hà pocu ramificazione, dendu e forze intermoleculari più forti è a forza di trazione chì LDPE.Hè ancu più dura è più opaca è pò sustene a temperatura un pocu più altu (120 ° C per brevi periodi).
  • PP (polipropilene): a densità di PP hè trà 0,895 è 0,92 g/cm³.Dunque, u PP hè u plasticu di merce cù a densità più bassa.Comparatu à u polietilene (PE) hà proprietà meccaniche superiori è resistenza termale, ma menu resistenza chimica.U PP hè normalment duru è flessibile, soprattuttu quandu copolimerizatu cù etilene.

 

Applicazioni di poliolefine

E qualità specifiche di i vari tipi di poliolefine si prestanu à diverse applicazioni, cum'è:

  • LDPE: Cling Film, sacchetti di trasportu, film agriculu, rivestimenti di cartone di latte, rivestimentu di cavi elettrici, sacchetti industriali pesanti.
  • LLDPE: film stretch, film di imballaggio industriale, cuntenituri di pareti sottili, è sacchetti pesanti, medii è chjuchi.
  • HDPE: casse è scatuli, buttigli (per prudutti alimentari, detergenti, cusmetichi), cuntenituri alimentari, ghjoculi, cisterne di benzina, imballaggi industriali è filmi, tubi è casalinghi.
  • PP: imballaggi alimentari, cumpresi iogurt, vasi di margarina, imballaggi dolci è snack, cuntenituri a prova di microonde, fibre di tappeti, mobili di giardinu, imballaggi è apparecchi medichi, bagaglii, apparecchi di cucina è pipi.

Tempu di Postu: Aug-01-2022