page_head_gb

nutizie

Introduzione di 39 imprese domestiche è straniere di produzzione di resina PVC

U PVC hè un polimeru furmatu da a polimerizazione di radicali liberi di monomeri di cloru di vinile (VCM) cù iniziatori cum'è perossidu è composti azoichi o sottu l'azzione di luce è calore.

U PVC era a più grande pruduzzione mundiale di plastica generale, hè unu di i cinque plastichi generale (PE polyethylene, PP polypropylene, PVC polyvinyl chloride, PS polystyrene, ABS). Hè assai largamente utilizatu. In materiali di custruzzione, prudutti industriali, necessità di ogni ghjornu. , pelle di pavimentu, piastrelle di pavimentu, pelle artificiale, pipa, filu è cable, film d'imballaggio, buttigli, materiali di schiuma, materiali di sigillatura, fibre è altri aspetti sò largamente usati.

PVC hè statu scupertu prima di 1835 in i Stati Uniti.U PVC hè statu industrializatu in u principiu di l'anni 1930. Dapoi l'anni 1930, per un bellu pezzu, a produzzione di PVC hà occupatu u primu postu in u cunsumu di plastica di u mondu.

Sicondu u scopu di l'applicazioni differenti, u PVC pò esse divisu in: resina generale di PVC, resina di PVC d'altu gradu di polimerizazione, resina di PVC reticulata. Sicondu i metudi di polimerizazione, u PVC pò esse divisu in quattru categorie principali: PVC sospensione, PVC emulsione, PVC in massa, suluzione PVC.

Polyvinyl chloride hà i vantaghji di ritardante di fiamma (valore di ritardante di fiamma di più di 40), alta resistenza chimica (resistenza à l'acidu cloridicu concentratu, 90% àcitu sulfuricu, 60% àcitu nitricu è 20% idrossidu di sodiu), bona forza meccanica è insulazione elettrica. .

Da u 2016 à u 2020, a pruduzzione glubale di PVC era in crescita. Sicondu e statistiche di Bloomberg, a produzzione di PVC di a China conta per 42% di a produzzione glubale, basatu annantu à quale a produzzione PVC globale hè stimata à 54,31 milioni di tunnellate in 2020.

Nta l'ultimi anni, u cunsumu di l'industria di PVC hè cresciutu constantemente.Sutta a cundizione chì a capacità di produzzione domestica di PVC è u voluminu d'importazione ùn aumentanu significativamente, a crescita di dati di u cunsumu apparente hè più u risultatu di l'amplificazione di a dumanda rigida dopu à a migliione di a relazione trà l'offerta è a dumanda. In 2018, u cunsumu apparente di etilene in atmosfera Chinese era 889 million tunnillati, cresce da 1,18 miliuna di tunnillati o 6,66% paragunatu cù l 'ultimu year.On in tuttu, a nostra capacità di pruduzzione luntanu supira dumanda, è u tassu usu di capacità di pruduzzione ùn hè altu.

Cumpagnia chimica Shin-etsu

Fundatu in u 1926, Shin-etsu hà avà sede in Tokyo è hà locu di fabricazione in 14 paesi in u mondu. Hè a più grande impresa di fabricazione di wafer in u mondu è a più grande impresa di fabricazione di PVC in u mondu.

Shinetsu Chemical hà sviluppatu a so propria tecnulugia di polimerizazione di grande scala è u prucessu di pruduzzione NONSCALE, chì guidanu l'industria di PVC. Ora, in i Stati Uniti d'America, l'Europa è u Giappone, trè mercati maiò, cum'è i più grandi pruduttori di PVC di u mondu cù una grande capacità di produzzione, un fornimentu stabile di altu. - materiali di qualità à u mondu.

Shin-yue Chemical averà una capacità di produzzione di PVC di circa 3,44 milioni di tunnellate in 2020.

U situ web: https://www.shinetsu.co.jp/cn/

2. Occidental Petroleum Corporation

Occidental Petroleum Corporation hè una cumpagnia di esplorazione è pruduzzione di petroliu è gasu basatu in Houston cù operazioni in i Stati Uniti, u Mediu Oriente è l'America Sudamerica. A cumpagnia opera attraversu trè divisioni: Oil and Gas, Chemicals, Midstream è Marketing.

L'industria chimica produce principalmente resine di cloruru di polivinile (PVC), cloru è idrossidu di sodiu (soda caustica) per plastica, farmaceutica è chimichi di trattamentu d'acqua.

situ web: https://www.oxy.com/

3.

Ineos Group Limited hè una sucietà chimica multinaziunale privata. Ineos fabrica è vende una larga gamma di prudutti petrochimici, Ineos offre una larga gamma di prudutti per l'estrusione di PVC è l'injection molding in parechji gradi, a custruzzione di applicazioni, l'industria automobilistica, medica, manipolazione di materiali è imballaggio. in u mondu sanu.

Inovyn hè una joint venture di resina di cloruru di vinile trà Ineos è Solvay.Inovyn cuncentrarà l'assi di Solvay è Ineos in tutta a catena di l'industria di u cloru di vinile in Europa - cloruru di polivinile (PVC), soda caustica è derivati ​​di cloru.

U situ web: https://www.ineos.cn

4.Westlake Chemistry

Westlake Corporation, fundata in u 1986 è cù sede in Houston, Texas, hè un fabricatore multinaziunale è fornitore di prudutti petrochimici è di custruzzione.

Westlake Chemical hà acquistatu u fabricatore tedescu di PVC Vinnolit in 2014 è Axiall u 31 d'Agostu 2016. A cumpagnia cumminata hè diventata u terzu pruduttore di cloru-alkali è u sicondu pruduttore di cloru di polivinile (PVC) in l'America di u Nordu.

situ web: https://www.westlake.com/

5. Mitsui Chemical

Mitsui Chemical hè una di e più grande cumpagnie chimiche in Giappone.Fundatu in u 1892, hà a sede in Tokyo. A cumpagnia hè principalmente impegnata in materie prime petrochimiche basiche, materie prime in fibra sintetica, chimichi basi, resine sintetiche, chimichi, prudutti funziunali, chimichi fini, licenze è altre imprese.

Mitsui Chemical vende resina di PVC, plastificanti è materiali mudificati in PVC in Giappone è à l'esteru, esplorendu attivamente novi mercati, è in espansione constantemente scala cummerciale.

U situ web: https://jp.mitsuichemicals.com/jp/index.htm


Tempu di Postu: Dec-26-2022