page_head_gb

nutizie

HDPE HJ01, HDPE HJ02 per u cable

U cable di cumunicazione hè un tipu di cable speciale utilizatu per trasmette u signale di cumunicazione.Tuttavia, a qualità di u materiale d'isolamentu di u cable afecta ancu direttamente a qualità di trasmissione di u signale di cumunicazione.

In principiu di u 2001, QILU PETROCHEMICAL PLASTICS FACTORY HA SVILUPPATA E PRODUTTATA SUCCESSU MATERIALE ISOLANTE POLIETILENE D'ALTA DENSITÀ QHJ01 PER A COMMUNICAZIONE URBANA, È hè stata "favorita" da u mercatu per a so qualità stabile di produttu è prestazione, è hè diventatu longu u "produttu stella". in u campu di u cable di cumunicazione domestica.

In ogni casu, cù u sviluppu di u cable otticu è a cumunicazione mobile, u mudellu di u mercatu hà cambiatu assai.A dumanda di cable di cumunicazione telefonica lucale hè in diminuzione annu per annu.Cù u rapidu sviluppu di l'industria Internet, a crescita annuale di u cable di cumunicazione digitale hè 20 ~ 30%.

In ordine per cumpensà a lacuna di materiali d'isolamentu di cumunicazione digitale high-end domesticu u più prestu pussibule, Qilu Petrochemical Plastic Factory hà fattu esplorazione è esperimentu audaci da a seconda mità di 2017, principarmenti per u sviluppu è a produzzione di prudutti high-end in i campi di i cavi di rete è i cavi di dati utilizati in a cumunicazione digitale.

A causa di l'usu di novu copolimeru, ùn ci hè micca precedente di produzzione in Cina, è parechje cundizioni tecnologiche anu da esse esplorate.

Cù l'esperienza di successu in u sviluppu è a pruduzzione di i prudutti QHJ01, Qilu Petrochemical Plastics Plant hà pruduciutu i prudutti in polvere QHJ02 chì risponde à i requisiti di l'indicatori di cable di cumunicazione digitale in settembre 2017, chì furnia "informazioni di prima manu" per a pruduzzione di prova di grande equipaggiu.Sicondu i risultati di a prova di u produttu pilotu, in May 2018, u pruduttu high-end novu materiale di cable di cumunicazione QHJ02 hè "natu" in modu lisu.

 

U 27 d'Agostu, u pruduttu hè statu testatu in modu cumpletu da u Centru Naziunale di Supervisione è Inspeczione di Qualità di Fili è Cables, 17 indicatori tutti rispondenu à i requisiti di i standard di l'industria.

I CABLES PRODUCED BY QHJ02 I PRODOTTI HAN UNA BONA finitura di a superficia, una bona prestazione di machinazione, prestazioni elettriche è prestazioni fisiche è chimiche, ghjunghje à u livellu di prudutti impurtati simili, è ponu risponde à i requisiti di produzzione di più di 5 tipi di cavi di cumunicazione digitale.

U ritrattu

 

Materiale d'insulazione QHJ02 per ottene l'iniziativa domestica.

Ùn hè micca solu un sustitutu efficace per l'impurtazioni

Rompe u monopoliu longu di i prudutti straneri

È arricchitu Qilu struttura prodottu plastica petrochemical

Qilu petrochemical in u campu di high-fini materiali cable cumunicazione

Occupate l'altitudine cumandante di u paese.


Tempu di post: Aug-03-2022