page_head_gb

nutizie

A dumanda downstream ùn hè micca un migliuramentu sustanziale, u polietilene hè previstu di cuntinuà à calà

Crude oil, oliu crude WTI falatu più cà 4%, cumpresi oliu crudo sottu à u $ 80, un novu bassu da 4 ghjennaghju di stu annu, mentri oliu US direttamente cascatu sottu u bassu di l'annu;Da u comunicatu di stampa, à principiu di dicembre, sottu a cundizione chì parechje unità di produzzione novi sò messe in produzzione, l'inventariu di l'imprese di produzzione hè sempre simile à u listessu periodu di l'annu passatu, benefiziu u mercatu;Ma a fine di a dumanda di u funziunamentu cumpleta ùn hè micca bonu, u principiu di 0,22% decadenza mese-on-month, frenà u prezzu di u polietilene, a dumanda downstream cuntinuau a debbuli, a tendenza spot polyethylene falò.

U lanciamentu di a nova regulazione nantu à a pulitica di prevenzione di l'epidemie è l'annullamentu di l'ispezione di sbarcu sò boni per a logistica è u trasportu, ma a stagione di punta per a dumanda di polietilene in a valle hè passata, è e fabbriche downstream pò avè vacanze in anticipu, chì cuntinueghjanu à pressione. u prezzu di polietilene.Cù a calata di u prezzu di u piattu, l'imprese di produzzione riduceranu u prezzu di a fabbrica, è ci sò sempre novi dispusitivi messi in produzzione à a fine di u mese, u mercatu di polietilene hè previstu per vede una tendenza discendente a settimana prossima sottu u supply debule è dumanda.

Focus recente di u mercatu di polietilene:

1. Attualmente, a pulitica di prevenzione epidemica hè rilassata gradualmente.Cù a calata di i prezzi di a materia prima in a mità è a fini di dicembre, sia a fabbrica di terminale di polietilene hè almacenata in anticipu?

 

2. In termini di supply, Guangdong Petrochemical, Hainan Refining, Jinhai Chemical è altri 7 setti di novi dispositi chì implicanu 2,5 milioni di tunnillati / capacità annu sò previsti per esse messu in produzzione in dicembre.S'ellu si mette in pruduzzione in successu, serà negativu per u mercatu.

3. A custruzzione di polietilene downstream shed film cuntinueghja à calà, l'ordine di film plasticu entra in stabile, ùn ci sò micca novi ordini di licitazione, a film di imballaggio hè affettata da l'avvenimenti di salute, l'industria espressa hè debule, a dumanda hè debilitata, u pipa. hè in e caratteristiche staggione, u tassu di funziunamentu casca, mercatu negativu.


Tempu di post: Dec-10-2022