page_head_gb

nutizie

Applicazione di resina PVC

A resina di PVC hè largamente usata in diverse industrii.Sicondu u gradu di polimerizazione di a resina PVC, a so durezza hè ancu diversa.

Profilu di PVC

U prufilu è u prufilu sò i zoni cù u più grande cunsumu di PVC in Cina, cuntendu circa 25% di u cunsumu tutale di PVC.Sò principarmenti usati per fà porte è finestri è materiali di risparmiu d'energia.A so applicazione hè sempre crescente da un grande margine in tuttu u paese.In i paesi sviluppati, a parte di u mercatu di e porte è e finestre di plastica hè ancu u più altu, cum'è 50% in Germania, 56% in Francia è 45% in i Stati Uniti.

 

 

Pipa di PVC

Frà parechji prudutti di PVC, u pipe di PVC hè u sicondu campu di cunsumu più grande, cuntendu circa 20% di u so cunsumu.In Cina, u tubu di PVC hè sviluppatu prima di u tubu di PE è di u PP, cù parechje varietà, prestazioni eccellenti è larga gamma di applicazioni, chì occupanu una pusizione impurtante in u mercatu.

membrana di PVC

U cunsumu di PVC in u campu di a membrana di PVC hè terzu, cuntendu circa 10%.Dopu chì u PVC hè mischju è plastificatu cù additivi, una film trasparente o culurita cù un grossu specificatu hè fatta da una calandra di trè rotuli o quattru rotuli.A film hè trattatu da stu metudu per diventà un film calandratu.Puderete ancu tagliate è calde sacchetti di imballaggio, impermeabili, tovaglie, cortini, ghjoculi inflatable, etc. A film trasparente larga pò esse usata per serra, serra plastica è film plastica.U film biaxially stretched hà e caratteristiche di shrinkage termale è pò esse usatu per imballaggi shrinkage.

Materiali duri è piastre in PVC

PVC hè aghjuntu cù stabilizzante, lubricante è filler.Dopu à mischjà, pipi duri, pipi spiciali-forma è tubi corrugated di varii diametri pò esse extruded da extruder per downcomer, pipa d'acqua potabile, manica filu o scalen handrail.I fogli calandrati ponu esse sovrapposti è pressati à caldu per fà platti duri di varii grossi.A piastra pò esse tagliata in a forma necessaria, è poi saldata in diversi tanki d'almacenamiento resistenti à a corrosione chimica, cundutti d'aria è cuntenituri cù elettrodu PVC è aria calda.

PVC generale prudutti soft

Pò esse extruded in tubi, cables, fili, etc. da extruder;Sandali di plastica, sole, pantofole, ghjoculi, pezzi di l'auto, etc. ponu esse fatti da una macchina di stampaggio d'iniezione cù diversi muffa.

Materiali di imballaggio in PVC

I prudutti di PVC sò principarmenti usati per imballà diversi cuntenituri, filmi è pezzi duri.I cuntenituri di PVC producenu principarmenti acqua minerale, buttigli di bevande è cosmetichi, è sò ancu usati per l'imballazione di l'oliu raffinatu.A film PVC pò esse aduprata per l'estrusione di CO cù altri polimeri per pruduce prudutti laminati à pocu costu è prudutti trasparenti cù una bona barriera.A film PVC pò ancu esse aduprata per imballaggi stretchi o termoretractile, è per imballaggi di materassi, panni, ghjoculi è prudutti industriali.

Pannelli murali è pavimenti in PVC

I pannelli di muru in PVC sò principalmente usati per rimpiazzà i pannelli di muru d'aluminiu.In più di una parte di resina di PVC, l'altri cumpunenti di i pavimenti in PVC sò materiali riciclati, adesivi, riempitivi è altri cumpunenti, chì sò principarmenti usati in a terra di l'edificiu di a terminal di l'aeroportu è in terra dura in altri lochi.

beni di cunsumazione di PVC

Baggage bag hè un pruduttu tradiziunale fattu di PVC.U PVC hè utilizatu per fà ogni tipu d'imitazioni di pelle, sacchetti di bagaglii è prudutti sportivi, cum'è basketball, football è football.Pò esse ancu usatu per fà uniformi è cinture per l'equipaggiu di prutezzione speciale.I tessuti di PVC per a robba sò generalmente tessuti assorbenti (senza revestimentu), cum'è ponchos, pantaloni per i zitelli, giacche d'imitazioni di pelle è diverse stivali di pioggia.Polyvinyl chloride hè utilizatu in parechji sporti è prudutti di divertimentu, cum'è ghjoculi, dischi è prudutti sportivi.I ghjoculi di cloru di polivinile è l'articuli sportivi anu una grande crescita.Havi un vantaghju per via di u so costu di pruduzzione bassu è di facilità di mudificazione.

I prudutti rivestiti di PVC

A pelle artificiale cù sustrato hè fatta appiittendu PVC nantu à tela o carta è plastificà sopra à 100 ℃.PVC è additivi ponu ancu esse calandrati in una film, è poi pressatu cù u sustrato.U coghju artificiale senza sustrato hè direttamente calandratu in fogli morbidi di un certu gruixu da calandra, è poi pressatu cù mudelli.A pelle artificiale pò esse usata per fà valigie, sacchetti, copertine di libri, divani è cuscini di vittura, è ancu di pelle di pavimentu, chì pò esse usatu cum'è materiale di pavimentazione per l'edificazioni.

I prudutti di spuma di PVC

Quandu u PVC molle hè mischju, una quantità adattata di agenti di schiuma hè aghjuntu à a foglia per furmà plastica di schiuma, chì pò esse usata cum'è pantofole di schiuma, sandali, solette, è materiali di imballaggio cushioning anti-shock.Pò esse ancu furmatu in platti di PVC rigidu bassu spumante è profili basati in extruder, chì ponu rimpiazzà u legnu.Hè un novu materiale di custruzzione.

foglia di PVC trasparente

U PVC hè mischju, plastificatu è calandratu in foglia trasparente aghjunghjendu modificatori d'impattu è stabilizzanti organostani.A termoformatura pò esse usata per fà cuntenituri trasparenti di pareti sottili o imballaggi in blister in vacuum.Hè un eccellente materiale di imballaggio è materiale decorativu.

Altri

E porte è i finestri sò assemblati cù materiali duru di forma speciale.In certi paesi, hà occupatu u mercatu di porte è finestri inseme cù porte di lignu, finestri è finestre d'aluminiu;Materiali di legnu imitazione è materiali di custruzzione in acciaio (Nord è mare);Container cavu.

U circuitu virtuale hè unu di i servizii furniti da a reta di commutazione di pacchetti (l'altru hè u serviziu di datagramma).In corta, hè di stabilisce una cunnessione logica virtuale trà l'ospiti di l'utilizatori per mezu di u mecanismu di cuntrollu internu di a reta, è assicurà a correttezza è a sequenza di trasmissione di pacchetti nantu à questu.U circuitu virtuale deve esse stabilitu è ​​sguassatu prima è dopu a cumunicazione.U circuitu virtuale permanente hè un circuitu virtuale stabilitu durante l'inizializazione di a rete, è u circuitu virtuale hè mantinutu tuttu u tempu.


Tempu di Postu: Apr-07-2022