page_head_gb

nutizie

Previsioni di u mercatu di PVC 2023

In l'ultimi anni, u mercatu domesticu di PVC cambia, u prezzu cresce è cade in u mercatu estremu in 2021 in u platu di plastica constantemente cù più prezzi per creà u puntu più altu in u calendariu di u produttu, è 2022 hè diventatu l'assignazione viota, u terminu di i dui cità. i prezzi sò calati.Per a tendenza futura di u prezzu, fighjemu i seguenti punti:

 

In termini di fornitura, ci sarà nova capacità di pruduzzione in 2023, cumpresi Shandong Xinfa 400.000 tunnellate, Huayi Qinzhou 400.000 tunnellate, Shaanxi Jintai 300.000-600.000 tunnellate, Wanhua Chemical Fujian 400.000 tunnellate, Zhejiang capacità di 300 tonnellate, etc. hè messu in funziunamentu, dopu à tuttu, si rompe u mudellu di u mercatu attuale, è u supply loose hè obligatu à purtà una pressione di vendita più grande à u mercatu di PVC.Dunque, l'aumentu di l'offerta è a liberazione di a nova capacità di produzzione metterà a pressione nantu à u prezzu.

 

Da u latu di a dumanda: L'emergenza di u mercatu estremu ùn solu prova u pruduttu unicu di PVC è l'industria chlor-alkali, ma prova ancu a resistenza di l'imprese di produttu downstream.I prudutti di PVC sò soprattuttu usati in immubiliare.In u 2022, i dati immubiliarii cuntinueghjanu à fà male.Piuttostu chè incuragisce, è più inclinatu à guarantiscia a consegna di l'edificazioni, cusì a dumanda immubiliare hà un certu sustegnu.

 

Da u puntu di vista di i mercati emergenti è l'esportazioni: i mercati emergenti in PVC, cum'è pavimenti in PVC, tubi PVC-O, prudutti medichi in PVC, prudutti di l'automobile in PVC, etc., a dumanda pò ancu aumentà.Ma in quantu à l'esportazioni, l'espurtazioni cuntinueghjanu à calà in e circustanze, l'espurtazioni previste per a dumanda di u cummerciu domesticu seranu debilitatu.

 

Da u listinu aspittà di futures soda caustic: in 2022, u primurosu di cunsidirazione di chlor-alkali prufittu cumpleta costu capitale à suppressa u prezzu, facennu PVC in allocazione viotu, soprattuttu in a seconda mità di l 'annu, u prezzu di i dui cità pò micca risurrezzione, u prezzu di soda caustic longu u caminu, u so prufittu unicu prodottu hè stata una volta altu cum'è 2.600 yuan / ton, infini imprese chlor-alkali in u cuntinuu calata di prezzu PVC mustrò un picculu prufittu.Per quessa, u listinu di futuri di soda caustica hè previstu di rompe u mudellu di cloru-alkali attuale.

 

Da a perspettiva di a pulitica ecunomica: cù a liberazione cuntinuu di e pulitiche epidemiche, u 2023 hè previstu di ùn diventà un ostaculu à u sviluppu ecunomicu, o di vultà à l'ambienti nurmali di u mercatu prima di l'epidemie, cusì pensemu chì ci saranu alcune aspettative pusitive per u 2023.

 

Da u puntu di vista di futuri: in u prisente, a fase di PVC hè assai strettu ligame trà e duie cità, è futuri di PVC si move versu una grande varietà di cunsiderazione, a pusizione più alta annuale una volta cum'è 940.000 mani, l'attenzione di capitale hè più altu. , cusì u futuru hè obligatu à esse tendenza più cambiante, a tendenza di i fondi di discu deve esse trattatu cù più prudenza.

 

Per riassuntu, u sviluppu di u mercatu futuru o cumparisce più fattori influenza, u prezzu di i dui cità sarà più cumplessu è diversificata basatu nantu à u liveddu di pruvista è dumanda, u mercatu domesticu PVC 2023 China meravigliosa vale a pena aspittà.


Tempu di posta: 07-Jan-2023