page_head_gb

nutizie

2023 Analisi di l'offerta è a dumanda di l'industria domestica di PVC

Introduzione: In 2022, cunsulidazione PVC domesticu à u principiu è a fine di l'annu, è una forte caduta in a mità di l'annu, u prezzu guidatu in i cambiamenti di offerta è dumanda è costu prufittu, aspittà di pulitica è cunsumu debule trà a trasfurmazioni.I cambiamenti di u mercatu sanu in 2023 sò sempre guidati da l'aspettattivi nantu à u latu macro, è l'implementazione di u prezzu finali hè sempre sottumessu à cambiamenti in u latu di l'offerta è a dumanda.

 

In u 2023, a nova capacità di produzzione serà liberata è più imprese ghjunghjeranu à a capacità di produzzione

À a fine di u 2022, 400 mila tunnellate d'equipaggiu novu di Shandong Xinfa è 200 mila tunnellate d'equipaggiu di Qingdao Bay anu ghjuntu à a produzzione, mentri Cangzhou Yulong è Guangxi Huayi ritardanu a produzzione à 2023. Inoltre, Shaanxi Jintai, Fujian Wanhua è altre imprese. Pianu di mette 2,1 milioni di tunnillati di l'equipaggiu in pruduzzione in u 2023, è l'imprese elencate in a tavula sopra ponu liberà più capacità di produzzione in 2023. Hè previstu chì a capacità di produzzione di PVC di a Cina ghjunghje à 28,52 milioni di tunnellate in 2023.

In 2022, per via di u poviru prufittu di l'industria di PVC, l'imprese marginali in a seconda mità di l'annu anu diminuitu significativamente o cessatu a produzzione.Hè previstu chì u tassu d'utilizazione di a capacità di l'industria di PVC in 2023 serà più altu ch'è in 2022, è a pruduzzioni annuale pò ghjunghje à 2300 tunnellate.Accoppiatu cù l'altu inventariu di futuri in 2022, u supply mantene u modu incrementale in 2023.

A ghjudicà da e pulitiche attuali di u paese, u 2023 serà l'annu di u sviluppu ecunomicu domesticu è u cunsumu.A dumanda di PVC hè prevista per aumentà da 6,7% in 2023. A dumanda tradiziunale hè mantinuta à 2% à 3% di crescita;Pipa di custruzzione, foglia di imballaggio, prudutti molli, prudutti medichi sò previsti per guidà u puntu di crescita.Prima di u 2022, u PVC hà una alta correlazione cù l'immubiliare, è i so tubi principali, profili, porte è Windows è altri prudutti duru sò largamente usati in immubiliare.In u 2022, per via di a caduta immubiliare prolungata, a proporzione di prudutti di PVC downstream in materiale di cable, materiale di tubi, materiale di foglia è materiale di film hè ligeramente aumentatu.

In sintesi, l'offerta domestica di PVC aumenterà in u 2023, ma perchè u ritmu di crescita di l'espansione di a produzzione hè più altu ch'è u ritmu di crescita di a dumanda, è a crescita ecunomica glubale hè prubabile di rallentà in 2023, u ritmu di crescita di ricuperazione di u domesticu hè. limitatu da a prosperità di l'industria di u terminal.Downstream, u prufilu tradiziunali, a cuncurrenza di u mercatu di pavimenti cresce, pipa, industria di trasfurmazioni di pipa cuntinuà à duminà a dumanda principale di PVC, materiale di cable, materiale di film, industria di fogli, ci sò novi opportunità di sviluppu.A pressione di l'offerta è di a dumanda si digerirà gradualmente cù u tempu, è u mudellu di inventariu elevatu pò migliurà in a seconda mità di u 2023.


Tempu di post: 10-Jan-2023