page_head_gb

nutizie

2022 tema annuale calda di l'industria di PVC

1) U 24 di ferraghju di u 2022, u cunflittu Russia-Ucraina hà iniziatu ufficialmente.

 

Push up spesi energia, u prezzu di oliu crudo, una volta fattu CFR Northeast Asia prezzu etilene s'arrizzò à più di $ 1300 / ton, cù a dumanda di derivative downstream debule, prezzu etilene cadutu prestu, facennu vinile cum'è materia prima imprese PVC riduzzione costu.

 

2) U 12 di ghjugnu 2022, Tianjin Bohua Chemical Development Co., LTD.Riisciutu in u primu prucessu di prova di a pianta di 1,8 milioni di tunnellate / annu di metanolu à olefina, pruducia cù successu prudutti di etilene è propilenu qualificati.

 

U cumpletu è u funziunamentu di u dispusitivu MTO furnisce materie prime abbastanza per u sviluppu di i dispositi downstream in Bohai.

 

3) À a riunione di l'Uffiziu Politicu di u Cumitatu Centrale di u CPC u 28 di lugliu di u 2022, u tonu hè statu stabilitu per stabilizzà u mercatu immubiliare, aderisce à a pusizione chì l'abitazione hè per vive in, micca speculazione, è sustene attivamente più vigoru. sforzi per prumove u travagliu di "assicurendu a consegna di l'abitazione è stabilizà a vita di e persone".

 

U cunsumu di prudutti di PVC hè 50% cuncentratu in u campu di cunsumu immubiliare, cum'è u tubu di drenaje, pipa, raccordi per tubi, profili, foglia è prufilu di decorazione di a casa, pavimentazione è decorazione di l'internu, infrastruttura urbana per pipa, dumanda di raccordi di pipa ancu. occupa una certa proporzione.

 

4) U 22 d'aostu di u 2022, u bancu cintrali hà tagliatu di novu i tassi d'interessu.U Bancu Populare di Cina hà autorizatu u Centru Naziunale di Offerta Interbancaria per pubblicà l'ultimu tassu d'interessu (LPR) in u mercatu di prestitu.

 

U tassu d'interessu di l'ipoteca più bassu significa chì u costu di compra di i cumpratori di a casa serà più ridutta, è l'ulteriore liberazione di a dumanda di l'abitazione aiutarà à migliurà l'attività di u mercatu immubiliare è prumove a dumanda di prudutti di materiale di custruzzione in relazione.

 

5) Da u 1 di settembre di u 2022, per implementà strettamente i requisiti di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma per pulizziari è annullà a pulitica di prezzu di l'electricità preferenziale irragionevule.

 

Dopu l'annullamentu di u prezzu preferenziale, u prezzu preferenziale di a trasmissione è a distribuzione di scala invertita serà annullatu.L'annullamentu di stu prezzu preferenziale ùn hà micca impattu annantu à l'imprese PVC in Mongolia Interna temporaneamente.Perchè l'imprese di carburu di calciu è PVC ùn appartenenu micca à l'industrii strategichi emergenti è appartenenu à Mengxi power Grid, l'annullamentu di u prezzu preferenziale ùn hà micca causatu l'aumentu di u cunsumu d'electricità di l'impresa.

 

6) Da u 1 d'ottobre di u 2022, u Bancu di u Populu Corsu hà decisu di abbassà u tassu d'interessu di u prestitu di fondi di previsione per u primu locu individuale di 0,15 punti percentuali, è aghjustà u tassu d'interessu di u prestitu per menu di cinque anni (cumpresu). cinque anni) è più di cinque anni à 2,6% è 3,1%, rispettivamente.

 

U scopu principale di l'ajustamentu di a pulitica hè sempre di scuntrà a dumanda di l'abitazione rigida, riduce u costu finanziariu di i cumpratori di casa.


Tempu di posta: 06-Jan-2023