L'esportazioni di a Cina di polipropilene (PP) sò stati solu 424,746 tunnellate in 2020, chì ùn hè certamente micca una causa d'angoscia trà i principali esportatori in Asia è u Mediu Oriente.Ma cum'è u graficu sottu mostra, in u 2021, a Cina hè entrata in i ranchi di i principali esportatori, cù e so esportazioni chì crescenu à 1,4 milioni di tunnellate.
Da u 2020, l'esportazioni di a Cina eranu solu à a parità di quelle di u Giappone è l'India.Ma in u 2021, a Cina hà esportatu più cà ancu l'Emirati Arabi Uniti, chì hà un vantaghju in materia prima.
Nimu ùn deve esse surprised, postu chì a trajectoria hè stata chjara da 2014 grazia à un cambiamentu maiò in a pulitica.Ddu annu hà decisu di aumentà a so autosufficienza generale in chimichi è polimeri.
Preoccupatu chì un cambiamentu in l'enfasi di l'investimentu per e vendite d'oltremare è i cambiamenti in a geopolitica puderia purtà à un fornimentu incertu d'impurtazioni, Pechino hè preoccupatu chì a Cina hà bisognu di scappà da a trappula di u redditu mediu sviluppendu industrie di valore più altu.
Per certi prudutti, hè pensatu chì a Cina puderia passà da esse un importatore netu maiò à un esportatore netu, cusì aumentendu i guadagni di l'esportazioni.Questu hè accadutu rapidamente cù l'acidu tereftalicu purificatu (PTA) è e resine di polietilene tereftalate (PET).
U PP pare esse u candidatu ovviu per l'eventuale piena autosufficienza, più di u polietilene (PE), perchè pudete fà una materia prima di propilene in parechji modi cuncurrenti di u costu, mentre chì per fà l'etilene avete bisognu di gastru miliardi di dollari per custruisce cracking a vapore. unità.
I dati annuali di l'esportazione PP annuali di a Dogana Chine per ghjennaghju-maghju 2022 (divisu per 5 è multiplicatu per 12) suggerenu chì l'espurtazioni di l'annu sanu di a Cina puderanu aumentà à 1,7 milioni in 2022. Senza alcuna espansione di capacità prevista per Singapore quist'annu, a Cina puderia eventualmente sfida. u paese cum'è u terzu più grande esportatore in Asia è u Mediu Oriente.
Forse l'esportazioni di l'annu cumpletu di a Cina per u 2022 puderia ancu esse più altu di 1,7 milioni di tunnellate, postu chì l'esportazioni sò aumentate da 143,390 tunnellate à 218,410 tunnellate in marzu è aprile di u 2022. Tuttavia, l'esportazioni sò calate ligeramente à 211,809 tunnellate in maghju cumparatu cù u 2 d'aprile -1 mentre , l'esportazioni anu culminatu in aprile è poi cascanu per a maiò parte di u restu di l'annu.
Quist'annu pò esse diversu, però, postu chì a dumanda lucale hè stata assai debule in maghju, cum'è u graficu aghjurnatu quì sottu ci dice.Avemu prubabilmente di vede u crescita cuntinuu di u mesi in l'espurtazioni per u restu di 2022. Lasciami spiegà perchè.
Da ghjennaghju 2022 à marzu 2022, dinò annantu à una basa annuale (divisu per 3 è multiplicatu per 12), u cunsumu di a Cina pare chì cresce da 4 per centu per l'annu sanu.Allora in ghjennaghju-aprile, i dati dimustranu una crescita flat, è avà mostra una diminuzione di 1% in ghjennaghju-maghju.
Cum'è sempre, u graficu sopra vi dà trè scenarii per a dumanda per tuttu l'annu in 2022.
Scenariu 1 hè u megliu risultatu di a crescita di 2%.
Scenariu 2 (basatu nantu à e dati di ghjennaghju à maghju) hè negativu 1%
Scenariu 3 hè minus 4%.
Cumu l'aghju discututu in u mo post u 22 di ghjugnu, ciò chì ci aiuterà à capisce ciò chì succede veramente in l'ecunumia hè ciò chì succede dopu in u differenziale di prezzu trà u polipropilene (PP) è u polietilene (PE) nantu à a nafta in Cina.
Finu à a settimana chì finiscinu u 17 di ghjugnu di questu annu, u PP è u PE si sparghjenu vicinu à i so livelli più bassi da quandu avemu principiatu a nostra rivista di prezzu in Novembre 2002. A diffusione trà u costu di chimichi è polimeri è materie prime hè stata longa una di e migliori misure di forza in ogni industria.
I dati macroeconomichi di a Cina sò assai mischiati.Moltu dipende se a Cina pò cuntinuà à rilassà e so misure strette di bloccu, u so approcciu per eliminà novi ceppi di virus.
Se l'ecunumia s'aggrava, ùn assume micca chì l'iniziu di u PP fermarà à i bassi livelli vistu da ghjennaghju à maghju.A nostra valutazione di a produzzione lucale suggerisce un tassu di operazione 2022 cumpletu di solu 78 per centu, cumparatu cù a nostra stima di 82 per centu per questu annu.
I fabbrichi chinesi anu riduciutu i tassi d'interessu in un tentativu di annunzià i margini debbuli à i pruduttori di PP di l'Asia di u Nordu-Est basatu nantu à a deidrogenazione di nafta è propanu, cù pocu successu finu à avà.Forse alcuni di i 4.7 mtPA di a nova capacità PP chì venenu in linea quist'annu seranu ritardati.
Ma un yuan più debule contr'à u dollaru puderia stimulà esportazioni più grandi aumentendu i tassi operativi è aprendu novi fabbriche in u calendariu.Hè vale a pena nutà ancu chì a maiò parte di a nova capacità di a Cina hè à a scala mundiale "state of the art", chì permette l'accessu à materie prime à prezzu competitivu.
Fighjate u yuan contr'à u dollaru, chì hè cascatu finu à quì in 2022. Fighjate a divergenza trà i prezzi di u PP cinese è d'oltremare cum'è a divergenza serà un altru grande mutore di u cummerciu di l'esportazione di a China per u restu di l'annu.
Tempu di post: Aug-03-2022